تماس: 02188525465 ورود

سامانه مدیریت رزرو و سفارشگیری غذا

مارس 25, 2020 (0) نظر

سامانه مدیریت رزرو و سفارشگیری غذا مبتنی بر کارت مایفر

یکی ازمولفه های خدمات نوین در عرصه های مختلف خدمات رسانی ،مدیریت زمان برای سرویس گیرندگان و نیز فراهم آوردن بسترهایی هستندکه مدیران و کاربران بتوانند با اطمینان بیشتر و روشهای ساده تر خدمات را ارائه و دریافت دریافت نمایند. جهت بهره گیری از این سرویس ها هزینه های کمتری را صرف کنند و علاوه بر امن بودن بسترهای ایجاد شده همزمان آرامش و انضباط کاری و روحی و روانی نیز برای مجریان ، مدیران ، سرویس دهندگان و کاربران ایجاد نماید.

امروزه با گسترش و شخصی سازیهای گسترده ای که در حوزه فناوری اطلاعات صورت میپذیرد مدیران و کاربران بیشتر به این مسیر روی آورده و از خدمات آنها بهره مند میگردند.

در این میان یکی از حوزه هایی که مکانیزه کردن و  ارائه خدمات خودسرویس بسیار جذاب و نیاز امروز است ،سیستم رزرو، شفارشگیری صنف تغذیه و رستوران ها هستند.

روشهای سنتی دیگر جوابگوی سرویس دهی های قابل قبول و باکیفیت نیستند. زمان ، نیروی انسانی، هزینه ها و خدمات  دهی با کیفیت و نظارت مستمر عناصری هستند که ورود راهکارهای نوین به این بخش را ضروری و کارساز مینمایند.

سامانه مدیریت رزرو و سفارشکیری خودسرویس غذا مبتنی بر کارت مایفر راهکاری است که بسیاری از خدمات را با کیفیت بالا و هزینه های پایین ارائه میکند. این راهکار با توجه به نیاز مجموعه ها هم با ترکیب نرم افزار و سخت افزار و هم بصورت  نرم افزار و در دو بستر اینترنت و نیز بصورت لوکال و داخلی قابلیت اجرا دارد.

 

امکانات و قابلیت ها:

  1. امکان اجرا بصورت تحت وب و لوکال (Client Server& Local)
  2. امکان رزرو غذا بصورت اینترنتی(نام کاربری و رمز ورود) و حضوری با کارت پرسنلی مایفر و بدون کارت (شناسایی با شماره ملی/شماره پرسنلی و…) ازدستگاه کیوسک
  3. قابلیت تفکیک غذاهای از پیش رزرو شده (ساعت خاص برای سفارش گذاری)و نیز غذاهای موجود در رستوران داخلی (تلفیق سفارش گیری غیرحضوری و حضوری)
  4. امکان برنامه ریزی تدارکاتی و تعیین منو هابرای روزها و هفته های آتی
  5. رزرو غذا توسط کاربران و پرسنل برای روزها و هفته های آتی
  6. امکان نظرسنجی از کاربران و پرسنل
  7. امکان گزارشگیری روزانه، هفتگی، ماهانه و … و ارسال برای بخش های مالی و…
  8. امکان یکپارچه سازی رزرواسیون و سفارشگیری چند رستوران و چند مجموعه بصورت اینترنتی و حضوری
  9. تعریف منوهای غذایی ، قیمت گذاری و تصویر گذاری در محیط ساده و کاربرپسند
  10. قابلیت تعریف و تعیین سطح دسترسی های مختلف مانند مدیر مجموعه ، راهبر، مدیریت رستوران و…
  11. امکان شخصی سازی و صدور انواع کارتهای پرسنل، مهمان و متفرقه با مولفه های احراز هویت مانند کد ملی، شماره پرسنلی و… در محیط ساده و کاربرپسند
  12. امکان خرید همزمان از طریق کارت بانکی و دستگاه کارتخوان بانکی (خرید آزاد )
  13. امکان دریافت رسید سفارشات از دستگاه کیوسک جهت ارائه به کانتر تحویل غذا
  14. امکان ارسال پرینت مجزا به پرینترآشپزخانه یا کانتر تحویل غذا

 

 

نظر (0)



Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*